BARTOSZ MAĆKOWIAK

Absolwent szkoły w 2012 roku, ukończył Technikum informatyczne

ROK UKOŃCZENIA SZKOŁY: 2012

KIERUNEK: Technikum informatyczne

🟪 PRACA ZAWODOWA:

  1. Aktualnie pracuje w Mindfuture World Ltd. – brytyjskiej agencji marketingowej i eventowej, działającej w sektorach sportowym i gamingowym na stanowisku Global Partnerships Manager (od maja 2020);
🟪 SZKOLENIA/DOSKONALENIE ZAWODOWE/STAŻE ZAWODOWE:
  1.  „Jednym z najciekawszych miejsc pracy, w którym odbyłem staż, była Cenega S.A. – największe wydawnictwo gier w Polsce, z siedzibą w Warszawie, w którym zajmowałem się pracą z influencerami” (od września 2017 do marca 2018);
  2. „Możliwość zdobycia doświadczenia w branży reklamowej dała mi praca w agencji digitalowej WebTalk, gdzie pracowałem przy wielu różnych kampaniach reklamowych dla takich marek jak Riot Games, Gatta, Triumph, Kia czy Krupnik” (od czerwca 2018 do sierpnia 2018 oraz od lutego do maja 2020);
  3.  „Zdecydowanie najciekawszą moją pracą była współpraca z Xiaomi – zajmowałem się budową społeczności wokół tej marki” (od sierpienia 2018 do września 2019);
🟪 SUKCESY:
  • „W mojej pracy udało mi się odwiedzić największe imprezy gamingowe na świecie, takie jak Dreamhack (Jonkoping 2017 i 2018), IntelExtremeMasters (Katowice, 2012) czy Gamescom (Kolonia, 2012)”.
  • „Na co dzień współpracuję z największymi influencerami w Polsce, między innymi: Gimper, Abstrachuje, Arhn.eu, ZiemniakTV, AdBuster, Grupa Filmowa Darwin czy Historia Bez Cenzury. Moim zadaniem jest wymyślanie wspólnie z twórcami scenariuszy odcinków promujących usługę lub produkt. Trzymam pieczę nad tworzeniem odcinka, zgłaszam poprawki czy dogrywki, jeśli są potrzebne. Przede wszystkim dbam o relację swoją i firmy z danym twórcą lub twórcami”.
  • „Współpracą, z której jestem najbardziej dumny, jest możliwość zorganizowania eventu community dla firmy Epic Games przy grze Fortnite. Wiązało się to z podjęciem współpracy z telewizją Polsat Games (2017), któratrwa do tej pory”.

🌟🌟 W 2018 roku Xiaomi zgarnęło nagrodę Marka Roku Tech Awards 2018. Hasło „Xiaomi lepsze” nabrało wtedy nowego znaczenia, gdyż marka wygrała z takimi firmami jak Samsung czy Huawei. „Jestem dumny że uczestniczyłem w rozwoju Xiaomi w Polsce oraz że mogłem wesprzeć i rozwijać oficjalną społęczność tej marki”.

 
Share This
Skip to content