mLegitymacja - pytania i odpowiedzi

1. Kto może otrzymać mLegitymację szkolną?

mLegitymację może otrzymać każdy uczeń Zespołu Szkół Technicznych, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję papierową lub plastikową (e-legitymację) dokumentu.

2. Co muszę zrobić aby aktywować m-legitymację?

Aby uruchomić mLegitymację należy:
1) Złożyć w sekretariacie szkoły wniosek o wydanie mLegitymacji, podpisany przez rodziców uczniów niepełnoletnich lub własnoręcznie uczniów, którzy ukończyli 18 rok życia. Wniosek jest dostępny na stronie internetowej szkoły oraz w sekretariacie. Przy składaniu wniosku należy okazać się tradycyjną legitymacją szkolną.
2) Wysłać na adres e-mail sekretariatu (sekretariat@zst.konin.pl) zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB, zdjęcie o rozdzielczości 300 dpi, wysokość – 496 px, szerokość - 354 px.
Możesz skorzystać z bezpłatnego kreatora zdjęć pod tym linkiem: photoaid.com/pl/zdjecie-mlegitymacja-szkolna, dzięki któremu zrobisz zdjęcie do mLegitymacji bezpłatnie. Pamiętaj! W wiadomości e-mail należy również podać swoje imię i nazwisko oraz klasę.
3) Pobrać Aplikację mObywatel.
4) Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywizacyjnego QR uruchomić system na urządzeniu.

3. Jakie wymagania sprzętowe musi posiadać mój telefon, abym mógł korzystać z mLegitymacji?

Niezbędny jest telefon z systemem operacyjnym Android w wersji co najmniej 6.0 lub iOS (wersja 10.3 lub nowsza).

Ważne!
mLegitymacja przypisana jest do konkretnego urządzenia.
W przypadku zagubienia lub kradzieży telefonu niezwłocznie zgłoś tę informację w sekretariacie szkoły.